Informacje o zestawie
O twierdzeniach i hipotezach + O kwantach i smokach

Kliknij by powiększyć zdjęcie

Komplet 2 książek, zawierających artykuły pochodzące z czasopisma Delta, adresowane do szerokiego grona czytelników, którzy chcieliby poznać najciekawsze osiągnięcia z matematyki i fizyki. Zarówno zagadnienia klasyczne, jak i najnowsze osiągnięcia i... czytaj więcej

O twierdzeniach i hipotezach + O kwantach i smokach

Dostępność:
status_icon
Publikacja dostępna
Wysyłka:
Wysyłka w 3 dni
58,00 zł
49.30 / 1egz.
Suma cen towarów sprzedawanych oddzielnie 52.20
Oszczędzasz 5.56% (2.90), kupując w zestawie.
In stock
Wydawca:
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Miejsce i rok wydania:
Warszawa 2016
Oprawa:
Miękka
Format:
19.5x26.0 cm
Typ publikacji:
Praca popularnonaukowa
O kwantach i smokach
Zebrane w jednym tomie teksty pochodzące z czasopisma Delta stanowią znakomity przegląd najważniejszych zagadnień współczesnej fizyki. Zarówno zagadnienia klasyczne, jak i najnowsze osiągnięcia i teorie opisywane są w formie przystępnej, a jednocześnie unikającej zbyt daleko idących uproszczeń. Jest to już druga publikacja WUW (po O twierdzeniach i hipotezach. Matematyka według Delty) czerpiąca z niezwykle bogatego źródła, jakim jest wychodzący od z górą 40 lat miesięcznik przybliżający osiągnięcia matematyki, fizyki, astronomii i informatyki. Chociaż fizyka rozwija się w ostatnich dziesięcioleciach bardzo szybko, jej fundamenty nie zmieniły się znacząco. Dlatego w książce można znaleźć obok artykułów z ostatnich lat nawet te sprzed lat kilkunastu czy kilkudziesięciu. Książka adresowana jest do miłośników nauk przyrodniczych w każdym wieku.

O twierdzeniach i hipotezach
Zbiór 44 artykułów, pochodzących z czasopisma Delta, adresowanych do szerokiego grona czytelników, którzy chcieliby poznać najciekawsze osiągnięcia królowej nauk. W sposób wolny od suchego formalizmu i naukowego żargonu, a jednocześnie ścisły i precyzyjny kilkudziesięciu autorów – profesjonalistów w swojej dziedzinie – opisuje te twierdzenia i hipotezy, które zdeterminowały współczesny obraz matematyki. Bogactwo tematów, żywy język i fakt, że informacje podawane są z pierwszej ręki, przez tych, którzy tworzą matematykę, sprawiają, że książka okazuje się nie lada gratką zarówno dla tych, którzy od zawsze pasjonowali się tą dziedziną wiedzy, jak i tych, którzy dopiero teraz mają szansę poznać jej prawdziwe, pasjonujące oblicze.

Inni klienci kupili również